Załóż bloga Zaloguj się



Bot Do Metin2 Boty Do Metin2 FISHING BOT Multihack

botydometin2 10 Marzec, 2011 17:28 Kategoria główna Stały link Trackbacki (0)

Nowy z marca 2013 całkowicie niewykrywalny  i czysty:
Bot do Metin2 
Do ściągnięcia z
 
WWW.metin2bot.zz.MU 

 

Bot do Metin2 - tak właśnie nazywa się nasz nowy program do gry Metin2.
Posiada on bardzo wiele innowatorskich opcji których jeszcze w żadnym bocie nie było. Nie są to tylko te standardowe typu:
SpeedyHack (zwiększa szybkość poruszania się postaci) AttackHack (zwiększa szybkość ataku) Teleport (teleportuje w wybrane miejsce na mapie)

 

alt

 

alt

alt

 Autologowanie
Opcja ta pozwala na automatyczne logowanie na wybrany serwer oraz kanał, możemy od teraz robić to o wiele szybciej ! Twoje hasła nie są nigdzie przechowywane ani nigdzie nie wysyłane, są w 100% bezpieczne i wiesz o nich tylko Ty !

Rybak
Chcesz aby Twoja postać automatycznie łowiła ? Dla naszego programu to nie problem :) Algorytm łowienia jest bardzo prosty ale zarazem skuteczny, użytkownik nie martwi się prawie niczym, prócz tego aby dopilnować aby w plecaku była przynęta i wędką, resztą zajmie się nasz bot, który z automatu będzie łowił, zacinał, wyciągał i jeżeli sobie tego zażyczysz - zabijał ryby :)

Expienie
Nasz priorytet jeśli chodzi o tego bota, postanowiliśmy napisać: nowoczesniejszy i innowacyjny program, który pozwoli użytkownikowi stać się lepszym od innych graczy w szybszy i przyjemniejszy sposób. Opcja Expienie pozwala na zdobywanie punktów doświadczenia (levelu), naszej postaci, w całkowity automatyczny sposób. Bot wybierze za Ciebie powtory, zaatakuje je i zabije. W trakcie ataku nie będzie przebierał w środkach ;), jeżeli do dyspozycji będzie miał jakieś czary nie zawaha ich się użyć. Gdy poziom hp zacznie spadać, automatycznie bot użyje mikstur. Znajdziecie tutaj róznież inne opcję, ale to już odkryjcie sami :)

Wykonywanie Misji
Bot wykonujący misje, przykładowo jeżeli musisz wykonać zadanie u biologa w którym trzeba dostarczyć zęby, bot "wie" że takowe wypadają z Czarnych Orków, więc uda się tam i będzie zabijał je aż zdobędzie wszystkie potrzebne przedmioty do wykonania misjii.

Automatycznie wbijanie 40 lvl
Opcja przedwszystkim przystosowana do nowych serwerów, dzięki niej zdobędzimy 40 lvl w ~~3 dni. Uwaga ! Aby używać tej opcji należy stworzyć konto, wybrać królestwo, zalogować się, i pozostać w miejscu zalogowania. Następnie wybrać w opcji bota profesję i podklasę jaką chcemy grać. Program sam dobierze najlepszy ekwipunek, i po każdym wbitym levelu, doda odp statystyki do konta (uważane za najlepsze).

Zbieranie Itemów/Yangów
Co tu dużo pisać działa na zasadzie 3 ręki z IS, wraz z tą róznią iż może zbierać także przedmioty.

Teleport/Wspomagacze
Standardowy teleport (między królestwami), oraz standardowe wspomagacze typu: SpeedyHack, AttackHack, Attack Range.

Wykrywacz kamieni metin
Pokazuje na mapce, wszystkie wykryte kamienie Metin !

Jak wiemy gra Metin coraz bardziej się rozwija, co za tym idzie coraz więcej osób oczekuje "pomocy" i szuka to coraz nowszych botów, które ułatwią/uprzyjemnią grę. Tu przychodzi z pomocą nasz nowy Program- Bot do Metin2

Bot do Metin2 jest w pełni po polsku jest świetnie wykonany jego opcje są ułożone bardzo ergonomicznie.

Proponujemy w programie następujące opcje:

- Automatyczne logowanie

- Rybak

- Expienie

- Automatyczne wbijanie 40 lvl

- Zbieranie Yang

- Zbieranie przemiotów (drop)

- Teleport - Wykrywacz kamieni metin

- Wspomagacze

 

Automatyczne logowanie

Dzięki tej opcji, można automatycznie logować się do gry. Wystarczy że włczymy swojego bota oraz Metina wpiszemy w bocie id, oraz hasło, wybierzemy serwer, kanał i klikniemy ZALOGUJ i wtedy wasz bot powinien sam zalogować się do gry.

 

Rybak

Opcja pozwalająca postaci łowić ryby, bot sam zakłada przynęte, wyciąga ryby itp. Posiada także możliwość ustawiania opóźnienia czasu zacinania ryb (pozwala to na efektywniejsze łowy). To nie wszystko gdy ustawimy opcje "expienie" i opcję automatycznych odpowiedzi, postać powinna łowić rybyki a do tego gdy jakiś gracz lub GM zapyta o coś bot mu odpowie - jest to bardzo przydata funkcja, uniemożliwiająca blokady konta.

 

Expienie

Chciałbyś aby Twoja postać sama zdobywa punkty doświadczenia, gdy Ty nie jesteś przy komputerze ? To już nie problem Bot do Metin2 przedstawia na to łatwy sposób wyposazony w inteligentny automatyczny system expienia. Wystarczy wskazać na mapce gdzie postać ma expić, jak silne potwory ma zabijać, ile grup ma lurować. Bot sam używa potionów i czarów. Gdy jednak siła ataku przerosnie jego oczekiwania względem ataku, może uciec i poczekać aż jego punkty życia wzrosną i wtedy wznowi atak :) Gdy trafimy na nieprzyjeciela z innego królestwa, lub złośliwego gracza będziemy mogli ustawić aby bot przelogował sie na inny CH, zabić przeciwnika lub poprostu się wylogować. Można także użyć systemu automatycznych odpowiedzi.

 

 Automatyczne wbijanie 40 LvL

Opcja może działać tylko od 1 lvl, przystosowana jest przede wszystkim do szybkiego zdobywania doświadczenia. Szczególnie przedatna jest na nowych serwerach. Po pierwszym zalogowaniu się na postać ustaw "automatycznie wbijanie 40 lvl" bot sam zrobi wszystko za Ciebie. Pozbiera cały ekwipunek i jeżeli chcesz będzie wykonywać przy tym misje. Nie musisz martić się o nic ! Przy zdobywaniu punktów doświadczenia program automatycznie dodaje najlepsze statystyki do konta np: dla woja przy każdym lvl bot dodaje 2 punkty do siły i 1 do życia.

 

Zbieranie Yang

Poprostu może działać na zasadzie 3 ręki z IS.

 

Zbieranie Itemów

Dzieki tej opcji będzie można użyć bota aby zbierał upuszczone przedmioty z naszych mobów.

Teleport

Opcja pozwalająca na teleportacje w wybrane miejsce na mapie. W standardowym teleporcie aby przeteleportować się, do innego królestwa musieliśmy sami operować teleportem miedzy np: miasto czerwonych -> orki -> miasto niebieskich. W waszym bocie czegoś takiego nie ma !! Poprostu teleportuje się tam gdzie chcesz ! Nawet pomiędzy królestwami !

 

Wykrywacz Metinów

Ile razy szukałeś jakiegoś metina, kilka dni... Dzięki wykrywaczowi teraz stanie się to banalnie proste. Po włączeniu tej opcji na mapce powinna ukać się miniaturki metków oraz ich nazwy, można także ustawić filtr wyszukiwania (jeśeli chcesz np znajdywać tylko metiny zazdrośći)

Wspomagacze

 Podstawowe typu: SpeedHack AttackHack Combo Ranga I to wszystkie wymyślone przez nas opcje do bota aby móc z nich korzystać bez wystarczy kupić licencję:)

Nie zwlekaj Ściągnij teraz Bot Do Metin2

 Z czasem będzie ich więcej. Jak zdobyć Bot do Metin2 ? Wystarczy że wykupisz licencję, otrzymasz wtedy wiadomość zwrotną z kodem który następnie wpisujesz w bocie jest to pomysł na zabezpieczenie bota przed postronnymi osobomi. Sciagnij Bot do Metin2 program sciągniesz klikając w ten link Jeżeli masz problem z uruchomieniem Bot do Metin2 , najprawdopodobniej nie posiadasz bibliotek. Możesz je sciągnąć tutaj: .NET Framework 3.5 Bot sprawdzony pod kątem obecności szkodliwego kodu - czysty jak łza Raport ze skanowania Zeskanować bota możecie np tutaj: viruschief.com

 


Bot Do Metin2 Boty Do Metin2 FISHING BOT Multihack

botydometin2 10 Marzec, 2011 17:28 Kategoria główna Stały link Trackbacki (0)

Nowy całkowicie niewykrywalny  i czysty:
Bot do Metin2 
Do ściągnięcia z
 
www.metin2bot.zz.mu 

 

Bot do Metin2 - tak właśnie nazywa się nasz nowy program do gry Metin2.
Posiada on bardzo wiele innowatorskich opcji których jeszcze w żadnym bocie nie było. Nie są to tylko te standardowe typu:
SpeedyHack (zwiększa szybkość poruszania się postaci) AttackHack (zwiększa szybkość ataku) Teleport (teleportuje w wybrane miejsce na mapie)

 

alt

 

alt

 


YangHack - Pierwszy, Polski, PRAWDZIWY ! metin2 Hack metin2 Hack metin2 Metin 2 Download metin3 Hacki Do Metin Hacki Do metin2 Metin Forum metin2 Hacki metin2 Poradniki Metin Kody metin2 Kody

botydometin2 06 Styczeń, 2011 11:06 Kategoria główna Stały link Trackbacki (0)

YangHack

Drogi graczu Metin2
Jeżeli odwiedziłeś tą stronę, to prawdopodobnie szukałeś w internecie botów lub hacków do gry Metin. W google można znaleźć wszystko, jednak powinieneś(a) dobrze wiedzieć iż znalezienie odpowiedniego bota - bez keyloggerów, trojanów i innego rodzaju wirusów to nie lada sztuka, nawet dla profesjonalnych szperaczy. Dlatego przyszliśmy Ci z pomocą.

Stworzyliśmy unikatowy program który bardzo pomaga w zdobywaniu Yang w Metin2. Unikatowy ponieważ nie zawiera ona żadnych wirusów i szkodliwego oprogramowania wpływającego w negatywny sposób na Twój komputer oraz grę Metin2. Wyjątkowy ponieważ nigdzie nie znajdziesz takiego programu.

Nie wierzysz w program YangHack ?
Proponuje popatrzeć na aukcje allegro , widziesz coś dziwnego ?! Bo ja TAK ! Czytaj dalej...
Powinienes dobrze wiedzieć, że zdobycie nawet 1 kk Yang w Metin2, to trudna sprawa dla osoby z niskim levelem, a niekiedy nawet dla wysokiego poziomowego gracza. Więc jakim cudem osoby na allegro sprzedają po 1000.000.000 Yang (lub nawet więcej) na wszystkich serwerach ?

W dodatku Dostępnych sztuk: 500 z 500 Wystawionych !

Więc pytam skąd gracz jest w stanie zdobyć 500000.000.000 Yang i to na różnych serwerach ?!

Poradnik w YangHacku powinien pomóc Ci w odpowiedzeniu na to pytanie !




Sciągnij:
YangHack
 
 
Wejdź koniecznie: metin2 yanghack !

Powered by LifeType
© 2006 - Design by Omar Romero (all rights reserved)

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.